Event Manager je portál, na ktorom organizátori eventov hľadajú poskytovateľov eventových služieb

Ako to celé funguje?

1

Vyhľadanie

Do vyhľadávania vložíte údaje o vašom evente. Ak má Event Manager pre vás dostatok poskytovateľov, tak vám ich ukáže. Ak nie, nechajte nám váš email a my ich za vás nájdeme.

2

Oslovenie poskytovateľov

Po zadaní všetkých potrebných údajov do vyhľadávača oslovíme vo vašom mene desiatky vhodných poskytovateľov. 

3

Zobrazenie ponúk

Ponuky od poskytovateľov vám pošleme emailom. Obsahuje presnú cenu, výšku zálohy a opis rozsahu ponuky. Samozrejmosťou sú tiež portfólio a kontakt.

4

Rezervácia

Keď sa rozhodnete pre poskytovateľa, nič vám nebráni v tom rezervovať si jeho služby pre váš event.
Napíšte nám akú službu hľadáte.Zoznam služieb, pre ktoré poskytujeme vyhľadávanie postupne rozširujeme. Ak nám necháte váš email, pridáme vás do newsletteru a napíšeme vám, keď začneme danú službu podporovať.